La desaparición de la Diputación Provincial de Llión

diputacionllion.jpg

Díxolo ayeri bien craru’l ex presidente del Gobiernu Felipe González, y güei la prensa recuéyelo:

Si hubiera que hacer un esfuerzo para aumentar el gasto sanitario, uno o dos puntos del PIB (producto interior bruto), se podrían suprimir las diputaciones porque son redundantes y hay cuatro niveles de administración (…) que se supriman las diputaciones de una vez y se creen agrupaciones de municipios porque son más de 8.000 y no da para eso el país.

La desaparición de las Diputaciones ye un procesu imparable, yá nun esisten las que correspondían a las agora comunidades autónomas uniprovinciales, las de los dous archipiélagos, y las catalanas tán condenadas cola inminente reinstauración de las veguerías.  Ye evidente qu’esti procesu nun vai rematar a curtiu prazu pues ye necesaria una importante reforma constitucional, pero son muitas las voces que reclaman la supresión de las Diputaciones; el sistema d’elección de los diputacios provinciales, onde nun intervién la ciudadanía (a escepción de las Diputaciones vascas), nun favorez énte la opinión pública la sua continuidá.  Amás el feitu de que las comunidades autónomas tengan sistemas propios de descentralización alministrativa (las Delegaciones Territoriales en Castiella y Llión) elimina competencias tradicionales de las Diputaciones poniéndolas nel camín de la obsolescencia.

Con todos los defectos y críticas que se-y puedan facer (empezando pol déficit democráticu), la Diputación Provincial de Llión ye la única institución política común al conxuntu de la provincia llionesa, la sua desapación sería la del últimu elementu institucional de la personalidá histórica de Llión.  Espero enquivocame, pero pámeque en duas décadas esta posibilidá qu’agora s’apunta vai ser una realidá. Al tiempu.

Anuncios

Responder

Por favor, inicia sesión con uno de estos métodos para publicar tu comentario:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s